Kiknek ajánljuk ?

  • Ülőmunkát végzőknek, derék- és hátfájósoknak.

A kettlebell erősíti a mély hátizmokat, ennek köszönhetően
elmúlhat a derék- és hátfájás.

  • Fogyni vágyóknak.

Az emberek jól akarnak kinézni felöltözve és ruha nélkül.

  • Izmosodni vágyóknak.

Ritkán veszti el a motivációját, aki látja és érzi az
eredményét annak, amit az edzése nyújt neki.

  • Hölgyeknek.

Ha a célod, hogy karcsúbb, formásabb és feszesebb
legyél, de nem szeretnél férfias izomzatot.

  • Uraknak.

Ha nagyobb erőre, állóképességre és atlétikus izomzatra
vágysz.

  • 18-tól 100+ éves korig.

Az erő, illetve az izomtömeg növelésének képessége
nem múlik el 50 éves kor után, mint ahogy annyian gondolták.

Mi az a kettlebell ?

Gömbsúlyzó (oroszul [girja]), egy tradicionális orosz súlyzó, tulajdonképpen egy vasgolyó, fogantyúval. Angol neve kettlebell, amit a harangnyelv után kapott. A legelterjedtebbek a 8 kg, 12 kg, 16 kg, 20 kg, 24 kg, 28 kg, 32 kg és 40 kg-os gömbsúlyzók. Már a szovjet hadseregben az erőfejlesztés egyik leghatékonyabb eszközének tartották és a katonai fizikai felkészítés része volt.

Előnyei:

  • Egyszerre képes aerob és anaerob hatást kifejteni az edzés során.
  • Gömbsúlyzó használatakor (eltérően az egykezes vagy kétkezes súlyzóktól) a fogás nem a tengelyen történik, messze esik a súlyzó középpontjától, így a gyakorlat közben folyamatos koordinációt, mentális összpontosítást és nagy erőkifejtést igényel már pusztán a helyes tartás is, ami csak más izomcsoportok bevonásával érhető el.
  • Megdolgoztatja a gerinc környéki mélyizmokat, a mély hátizmokat, a has és a csípő izmait, ez erős és stabil törzset eredményez, ami minden erő alapja.